At least I'm trying

2015-01-14 / 21:25:22 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Varför, varför vill det inte fastna? Jävla skitmarknadsföring. Juridiken har tagit upp så stor del så marknadsföringen har hamnat helt åt sidan men jag antar att man får sota för det nu, då det är smått panik. Allting ska försöka fastna tills på fredag. Känner att det är så många begrepp och förkortningar så jag kommer knappt hinna få in hälften. Det fastnar bara inte helt enkelt. Sen är den marknadsföringsboken som vi har ny för kursen och alla gamla tentor är baserade på den äldre boken. Så jag får inte ut jättemycket av att nöta gamla tentor heller. 
 
Men vi fick i alla fall reda på idag att vi är godkända på både det individuella PMet och den stora grupprapporten vilket är väldigt skönt. Så att man slipper ha det i tanken också att det ska kompleteras. 
 
Nä. dags att stoppa näsan i boken igen en sista sväng innan jag ger mig för idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0