28 Januari

2015-01-28 / 14:51:45 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hallo! Sitter i biblioteket inne i stan och försöker fördjupa mig i den externa redovisningen. Hittils så har det väl gått ganska bra, så länge man slipper moms och annat skit som ställer till det. Ska bara få grepp på var tillgångar, eget kapital, skulder, kostnader och intäkter ska placeras i en debet/kredit stapel. Sen så kanske det flyter på lättare. Har klivit in i kapitlet löpande bokföring nu, inte jättespännande kanske men troligtivs väldigt bra att kunna för framtida äventyr. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0