20150130

2015-01-30 / 16:30:57 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Haihai! 
Produktiv dag idag, nä vem försöker jag lura? Jag vaknade vis 08 imorse för att hon som sover ovanför mig tänder lampan på natten. Något jag inte klarar av, det är när det är ljust när jag ska sova (på natten, älskar att somna i soffan framför tvn på eftermiddagen). Så jag passade på att gå på toaletten och slänga lite extra i dörren för att visa min ilska (hehe). Sen när jag kom tillbaka så vaknade hon till och då frågade jag om jag kunde släcka, det fick jag men hon sa att hon hade varit tvungen att tända på natten för hon hade blivit så rädd. Rädd för vad då tänkte jag men jag orkade inte fråga? VI ligger två stycken i ett rum på typ 12 kvm och om det nu skulle komma in någon så skulle personen förmodligen attackera mig först eftersom jag ligger längst ner. Men aja, hon är väl en liten pussy. Nä, det var elakt, hoppas inte hon någonsin läser det här. Men jag vet ju inte vad hon heter och hon vet förhoppningsvis inte vad jag heter. 
 
Men men, släckte och somnade om tills klockan ringde vid 10.30 och 11.30 var jag på gymmet för ett cxpass och sen körde jag mitt tabataschema som jag skapat. Men det behöver korrigeras lite. Dock orkar jag inte ens stå nu pga alldeles skakiga ben. 
 
Snart dags att koka ihop lite middag, försökte lura er igen. I mitt frysfack finns det enbart broccoli. Jag orkar inte gå och handla, det snöar så mycket. Har i alla fall städat mitt rum idag, men det lär väl hålla till ungefär imorgon vid den här tiden, om ens det. 
 
Time för mer serier. Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0