Underbara blommor

2015-02-19 / 19:13:11 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Något som jag tycker kan lyfta ett helt rum är färska (säger man så?) blommor. En fin vas med rosor, tulpaner eller liljor. Rosor är min absoluta favorit, röda eller vita. Kommer försöka ha som mål när jag får min egna lägenhet att alltid ha fina blommor på bordet. Men det får nog bli vita tulpaner, för det är sjukt vad dyrt det är. Blommor överlag är helt tokigt dyrt, jobbigt när de är fina i typ en vecka och sen ska de kastas. 
 
Vilken tjej drömmer inte om att få en giganstisk och kompakt bukett med röda rosor. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0