Torsdag

2015-02-19 / 13:48:21 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Varför känns det som att den här veckan är så långsam? 
Tog en skön sovmorgon idag, gjorde en brunch och nu har jag precis kommit ur duschen. Ska snart sätta mig med lite extern redovisning tänkte jag, se om jag kan få någoting gjort. Det må vara lov, men likförbannat så är det tenta i slutet av mars. 
Ser fram emot imorgon extremt mycket. Ska på möte ang min praktik, lägga upp någon form utav schema för hur den kommer att landa i sommar. Det ska bli så himla kul och jag ser fram emot det mycket. Men försy jobb mellan 8-12 med alla kottisar. Älskar jobbet så mycket, det är såå roligt att hänga med di små. 
 
Enough talking, plugget ropar på mig. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du ha praktik? :D

Svar: Jag kommer försöka hoppa runt lite för att se var jag vill vara i framtiden :)
Filippa Lilja

2015-02-23 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0