Oj va dött

2015-02-23 / 15:21:53 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! Här var det dött. Har haft så mycket annat för mig att det här med att blogga har helt kommit i skymundan, jag har faktiskt inte orkat om jag ska vara helt ärlig. Det är så mycket annat som har varit roligare nu när jag är hemma i Stockholm så att det har liksom bara inte blivit av. Men här är jag och jag lever. Jag har slagit upp datorn i vardagsrummet hemma för att jag tänkte att jag skulle hitta lite plugginspiration, men det går trögt. Har betalat räkningar, letat efter det perfekta pluggcafet i Stockholm och pysslat med lite annat på nätet. Men nu så ska jag slå upp mina böcker och försöka fokusera lite. 
 
Var det någon som kollade på Oscarsgalan inatt? Jag tänkte att jag skulle kolla men redan vid 01 innan galan ens hade börjat så började mina ögonlock att svaja. Kollade nästan klart på röda mattan sen var det godnatt. Men jag ska försöka kolla lite i kväll på play. 
 
Ska försöka hitta lite ny blogginspo och komma tillbaka snart. Hörs så länge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0