Ny vecka

2015-02-16 / 18:08:19 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Och så var det måndag igen. Kände mig riktigt krasslig när jag vaknade imorse, har därför inte dragit många strån till stacken idag. Det är halsen som bråkar med mig igen, jag vet inte vad den har emot mig riktigt.
Har i alla fall försökt packa ihop så gott det går idag för morgondagens avfärd. Lämnar ju vanadrarhemmet ganska tidigt och vill att det ska gå så smidigt som möjligt. Men har en jävla massa packning så jag vet inte riktigt hur jag ska få med mig allt men det löser sig på något vis.
 
Dags att koka ihop någon form utav middag idag. Har annars inget roligt att uppdatera er om, håll tummarna att jag slipper övervikt imorgon. Vi hörs! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0