Lägger undan plugget för en sekund

2015-02-06 / 15:28:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Även om jag inte borde, men det hjälper inte att försöka sitta och knacka in skiten. Tar en liten paus och återgår snart med ny energi. Att samhällsekonomin skulle vara så svår, det trodde jag inte. Men jag tror att det har med att göra att jag tycker att det är så frukantsvärt ointressant och riktigt jävla tråkigt. Men jag ska nog se till att nöta in det med, tackar min lässkalle så enormt just nu. Det spelar ingen roll hur tråkigt eller svårt jag tycker det är, på något vis så löser min lilla hjärna det åt mig. Har börjat om från noll ordentligt nu för jag tycker att det är där man ska börja och detv har vi inte gjort i kursen, vi blev inkastade mitt i och då stängde jag av redan där. Så ska försöka komma ikapp nu och sen komma igen på lektionerna. 
 
Snart ska jag röra mig mot gymmet för att köra bodypump, är så himla taggad på att bara köra skiten ur mig. Ligga död, flåsa och låta svetten rinna på golvet (a, fräsch) för att sen komma hem och äta en god middag. Så det är vad som står på mitt schema resten av dagen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0