Kvällscraving

2015-02-06 / 22:37:44 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag tror att det är något som är fel på mig, jag creavar så himla konstiga saker. Sällan godis, även om jag är universums största gotteråtta och älskar snudd på allt i godisväg så finns det inget som slår mat. Jag skulle välja riktigt god mat framför godis vilken dag och vilken tid som helst. Så, nu ligger jag här i sängen och stirrar på in tomma godispåse (det är extrapris på willys, skynda fynda) och är så frukansvärt sugen på Quesadillas. Om jag hade haft tortillabröd hade jag gått upp nu och gjort det på typ köttbullar och rödbetssallad (det jag har i kylen). Men jag orkar inte gå och handla mer eftersom jag snart ska flytta och måste äta upp det jag har i kylen (vilket är lite mer än rödbetssallad, hehe) typ yoghurt och sånt sket. Får längta efter att vi ska äta pulled pork imorgon hos Line. 
 
Men nu, en knäckemacka för att stilla min craving (man kan låtsas) och sen sovelisova. Vi hörs imorgon om jag överlever Bodypumpen vid 10.30. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

2015-02-07 @ 14:45:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0