Godkväll

2015-02-25 / 18:24:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejsan! Tisdagkväll och jag har precis kommit hem efter lite ärenden. En förmiddag med plugg, eller åtminstone försök till plugg men internet har krånglat med mig. När jag äntligen kom iväg och skulle sätta mig på ett cafe så strular det. Gav upp efter någon timme. Gick till en affär i Haninge C och gav mig på det stora projektet att köpa ett par jeans. Suck vilket jävla projekt det är..Svettades gärnet och blev bästis med hon i affären, men efter många om och men så kom jag ut två par jeans rikare. Ett par G-star fick det bli, var egentligen ute efter Crocker då jag gillar deras jeans men dessa från G-star satt som en smäck. Det andra paret var inget märkvärdigt, ett par mörka nästan lite chinosjeans. Sen köpte jag även en vit jacka och en blus från H&M. Kan slänga upp bilder lite senare. 
 
Nu är det dags att brassa lite middag innan vi svälter ihjäl här hemma. 
 
Justeee!! Fick precis beskedet om att jag är antagen till att bli phösare till sommaren. Så jag och 4 klassisar ska phösa de nya mäklarna. Det ska bli såå himla roligt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0