God morgon/förmiddag

2015-02-17 / 10:37:35 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Glad fettisdag på er! Jag kommer åka till skolan en timme tidigare idag för att Ekonomisektionen bjuder på semlor, dagen till ära. Det ska bli gott! 
 
Funderar på hur jag ska få med mig alla grejerna till skolan idag, åker direkt till flyget sen. Men det ska nog lösa sig. Tänkte lämna grejer här först men det blir så jobbigt att fara fram och tillbaka. Får kötta med grejerna till skolan ändå. Kommer svettas som en gris när jag är klar, febersvettas redan. Gick till biblioteket fram och tillbaka och höll på att dö av det. Det är typ 300 m. Men men, allt går med lite vilja. 
 
Vi hörs sen om jag inte har smält bort på vägen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0