Fredag woho

2015-02-13 / 12:14:59 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Redan fredag igen hörni, det är väl fan vad tiden ska kötta sig fram. Idag är en riktigt spännande dag, ska snart röra mig ur sängen för lite brunch och sen ska jag till Kajsa för att möta upp mina fina vänner. Vi ska laga middag tillsammans och sen gå på .... FIFTY SHADES OF GREY. Jag är så taggad! Mycket taggad på biopopcorn också. 
 
Lite ang gårdagens skidåkning, det var så himla roligt och jag är så tacksam till mina vänner som ville åka med mig. Jag har stått på ett par skidor en gång innan för typ fem år sedan. Men jag råkade dock vrida till knät lite så det gör ganska ont fortfarande, fick ta en alvedon för att somna igår. Går det inte över så får det väl kollas upp men tror bara det fick sig en chock. Har dock ingen träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0