Biggest Loser

2015-02-04 / 22:25:10 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag älskar att Biggest loser har dragit igång igen. Det är nog mitt favoritprogram på tv. Det och Så ska det låta. Blir så imponerad av folk som faktiskt kommer till en punkt där de ger 110% för att ändra sina liv. Sen blir jag pissförbannad på de som inte ger allt, när andra som behöver deras plats lika mycket hade gett allt. Hejar stenhårt på det gröna lager nu och stör mig så hårt på den fula smålänska dialekten. 


Bara för det får ni en svettig bild på mig (samtidigt som jag trycker in en godisbit i munnen) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0