20

2015-02-11 / 20:25:52 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
För er som inte vet, hur det nu kan ha ungått er så fyller jag 20 den 20 mars och det är bara ynka 37 dagar kvar. Tiden bara rusar och jag längtar. Har klippt ihop en liten önskelista.
 
Soffkuddar samt handdukar från Lexington, så himla fina. Dock så har jag inte bestämt mig om jag vill ha handdukarna i denna rosa färg eller om jag vill ha de i grått. Sen de jättefina vinglasen från Iittala som jag har två av redan men önskar fler (hint till min bästis). Vanliga vita fina tallrikar, enkelt och stilrent. Nya Ray-Ban Aviatiors, då mitt förra par med svart/grönt glas blev snodda och jag trivs inte så bra i mina med brunt glas. Sen gärna ett par Clubmaster, det är så sjukt fula egentligen men jag gillar dom mer och mer. Stilren klocka från Marc by Marc Jacobs med örhängen till, passar en dag på kontoret. En jättefin kofta från Odd Molly, tror dock jag hellre vill ha en beige eller grå. Sist men inte minst unerkläderna från Calvin Klein som jag har tjatat om såå länge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0