15/2

2015-02-15 / 14:24:58 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Och så var det söndag igen. Jag ser alltid fram emot söndagar för då är det Så ska det låta. Idag ska jag få lite hjälp av en kär vän att flytta lite grejer som jag ska få förvara hos henne under min Stockholmsvistelse nu. Får ju flytta in i min egna lya när jag kommer tillbaka och det ska bli så himla skönt! Så jag håller på att packar ihop för fullt och senare ikväll blir det ett lugnt Bodybalancepass för min del. Har en hel del känningar i min hals igen, vilket suger enormt. Tycker verkligen att jag är klar på den fronten. Men kanske inte, vi får se hur det artar sig. 
 
Stockholm på tisdag, kommer inte sluta tjata förren jag är hemma. Ser fram emot flera plusgrader och att få mysa med min bästa familj. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0