Snart dags igen

2015-12-17 / 22:27:25 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag tänker att snart är 2015 slut och det är dags för ytterligare en resume av året som gått. Jag har skrivit två tidigare, båda finns i arkivet i bloggen (spalten till höger). Den för 2013 finns i januari 2014 och den för 2014 finns i december 2014. Spännande läsning för nytillkommna läsare. Lol naah. Börjar knåpa på årets nu så den kommer upp på nyår. Håll tillgodo. 
 
Denna torsdag har verkligen swishat förbi. Dagen på jobbet har varit väldigt bra faktiskt. Kände att lite ny energi satt på sin plats och idag var jag tillbaka med flaggan i topp. Men imorgon är det fredag! Wiho. Ska glöggmysa lite hos en kollega och sen dra till gymmet med mammsen. Där har ni min festliga fredag. Party huh? 
 
Nu, julkalendern innan det är dags att invänta John Blund (hatar det uttrycket). Hörs!
 
 
 
 
 
Saknar livet i Grekland och tänker tillbaka lite på den tiden. Värme är skönt och bränna är fint. Tack mina föräldrar för att jag fick bra pigment. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0