Jättegod jul

2015-12-25 / 00:39:21 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Idag är det julafton tänkte jag skriva men den ä faktiskt över för i år. Jag är mer än nöjd med mina klappar och jag tror att de jag gav bort också gick hem. Nu är det ett helt år till nästa gång. Tråkigt men ändå rätt skönt att det är över. Imorgon väntar premiären av En man som heter Ove för min del. Boken är den bästa boken jag någonsin läst, jag både skrattade och grät. Så jag håller alla tummar att filmen är lika bra. 
 
Men som sagt, hoppas ni har haft en fantastisk jul så hörs vi imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0