Hej December

2015-12-05 / 00:12:19 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej bloggen och hej december. Jag vet att det har varit fruktansvärt tyst på denna sida nu. Som jag sagt tidigare så tycker jag att det är jättetråkigt att jag inte uppdaterar så mycket nu, men jag har inte tiden känns det som. Eller tiden finns ju såklart, men jag prioriterar inte. Just nu jobbar jag 100% och försöker träna när lucka finns. Vet ni hur sjukt skönt det känns att vara tillbaka på gymmet eller? Det är underbart. Men just nu är det inte så underbart för jag kommer förmodligen inte kunna gå imorgon. Inte enbart för att jag just drog ut en bit tandpetare ur min häl, utan för att mina vader och lår fick slita idag. Fråga inte om tandpetaren btw..
 
Vi har klivit in i december, med 5 plusgrader och regn. Det är väl inte kanonkul kanske. Julkalendern har dragit igång och jag älskar den. Historieätarna är mitt absoluta favoritprogram, Erik och Lotta gör det så bra! 
Vi närmar oss julen med stormsteg och ingen är nöjdare än jag. Snart får jag åka ner till Karlskrona igen. Det ser jag fram emot. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0