Godkväll

2015-12-18 / 23:13:03 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejhej! Min fredag har varit helt jättebra. Vaknade ganska pigg imorse, tack Gud för den (eller nåt). Sen kommer jag till jobbet och möts av en så fin present så jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Fick såklart ingen bild men det kommer. Hur sjutton ska jag toppa det kan man ju undra. Meneee jag ska nog komma på nått. 
 
Personalrummet betår av en ända stor chokladkaka nu känns det som. Vi får så mycket fina presenter från alla fantastiska föräldrar nu och man blir ju alldeles varm i hjärtat. Fick presenter från andra underbart fina kollegor också. Bästa är dom! 
 
Nu ska jag stänga ihop den här dumma burken och slå igen mina ögon. Imorgon är det Walking klockan 10.30. Sen måste jag prova ut ett par Birkenstock efter, det har jag lovat farmor idag. Hej Farmor! Jag ska! 
 
Ni får en bild på en person som jag knappt kan förstå att jag snart äntligen ska få träffa igen. Har saknat detta uglyface. Äntligen! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0