25e december

2015-12-26 / 00:50:50 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Idag var det biopremiär och kalkon för hela slanten. Bion var verkligen jättebra, jag tycker att de hade fått med det viktigaste från boken så det var absolut inte en besvikelse. Sen när vi kom hem så slängdes en stor härlig kalkon in i ugnen som efter två timmar plockades ut och åts upp väääldigt snabbt. Inte en uns av kalkon fanns kvar och min matkoma varar än. 
 
Imorgon är det hockey. ÄNTLIGEN! Det blir ingen jättespännande match men det är alltid roligt att gå och kika. Nu ska jag sova innan klockan blir allt för mycket och jag äter upp allt mitt nagellack. Natti. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0