20e december

2015-12-20 / 21:53:06 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejsan! Det var den helgen det. Jag känner mig i alla fall utvilad, vaknade ganska tidigt imorse men låg och drog mig och somnade om enda fram tills klockan 13. Dagen har inte bjudit på något speciellt mer än ett yogapass på kvällen. 
 
Just nu har vi besök här hemma, en kanadick. Kul att få vidga sina engelska vingar litegrann. 
 
Imorgon väntar jobb igen. Som det ser ut ny så blir det ytterligare en dag av pusslande då det verkar som att det är två pedagoger som är borta. Lika kul som alltid. Skönt att det börjar närma sig jul så det är lite bortfall på barnfronten. 
 
Men nu ska jag sätta på en podcast att somna till. Vi hörs imorgon! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0