Vilken jävla mardröm

2015-08-16 / 00:04:32 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Asså den här dagen..Den började ganska bra men sen har der bara gått utför. Det började med att min lins gick sönder och jag har inga extra. Vi ska ju bo i våra solglasögon nu två veckor framöver. Synsam är stängt imorgon och jag har sån jävla panik. Jag vet inte hur jag ska lösa problemet. Kommer sluta med att jag får gå runt halvblind. Sen så tappde jag min telefon i marken så att min skärm sprack ännu mer och det är till och med en bit som lossnat. Hej glassplitter i örat typ. För jag har ju inre riktigt 1400 kr över att laga helvetet för. Så tänkte att jag byter till min femma tills jag har råd att laga skärmen, men då passar ju inte simkortsskiten. Så får leva halvblind och med glassplitter i öron och tummar . Livet leker för en fattig student hörrni. Tack och godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0