Okej, trots allt

2015-08-15 / 00:26:13 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! Jag är så himla trött men jag kände verkligen för att slänga upp détt inkägg och berätta att jag efter omstänidigeterna (lol) mår bra. Har fått hänga med mina friends hela kvällen och det har känts bra. Har väl kommit någorlunda på plats i lägenheten och ser fram emot att sätta min prägel på den nu. 
Imorgon är det upp i ottan som gäller så det är lika bra att jag går och lägger mig nu. Det har varit en lång och tung dag så jag känner mig lite överkörd av en ångvält faktiskt. Men vi hörs imorgon igen. Godnatt på er. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0