Godmorgon isch.

2015-08-28 / 14:50:29 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
För mig är det morgon. Jobbade inatt och var väl hemma vid halv fem imorse. Vaknade vid halv tio ändå och kände mig pigg men tänkte att jag behövde somna om eftersom det blir sent ikväll också. Så vaknade igen vid halv 12 ca. 
 
Ikväll står finsittning på schemat. Det ska bli så kul! Inte för att vi får klä upp oss något men vi får i alla fall "cabba ner" ovven. Så man får ha en fin topp och kanske lite läppstift på sig. Jag ska snart maka mig in i duschen för att göra mig lite fräsch och sen röra mig till Line för lite häng innan det är dags. Ska försöka vara bra med kameran ikväll. Ciao amigos. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0