Current mode

2015-08-25 / 15:56:52 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Har alltså nyligen skrivit tenta i fem timmar (missade den med 1.5 poäng förra gången, vidrigt frustrerande). Trodde inte jag skulle sitta så länge men tiden gick och min penna bara gick och gick. Hoppas så att det går vägen den här gången. Nu ska jag för första gången på länge äta lite hemlagad mat. (Som inte kommer från en matlåda) kokar lite potatis och ska steka lite köttbullar till. Gott som sjutton. Sen ska jag ta en nap innan det är på med munderingen igen och bege sig tillbaka till skolan. Så snygg i skrivande stund. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0