11 augusti

2015-08-11 / 23:09:46 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejsan! Skräll att jag redan ligger i sängen och faktiskt har tänkt sova så for detta inlägg har blivit läsbart. Har blivit endel (bara) sena kvällar nu på senare tid. Men imorse var jag uppe med tuppen och på jobbet strax innan 8 och kom därifrån vid 17. Kommer bli svårt att hitta en arbetsplats sen om jag ska jämföra allt med Kattfoten. Trivs så himla bra med alla på stället. Lite som en andra familj. 
 
Vad har jag att säga om dagen då? Vädret svek ju som vanligt. Jag fick gosa mycket med den lille som jag tycker så mycket om. Ehm, sen var det nog inget mer. Jo, läste ut en bok idag (som jag började med igår) Visning pågår heter den och den var jävligt bra. En liten cliffhanger. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0