Okej ytligt

2015-04-15 / 18:24:29 / Permalink / Inspiration / Trackbacks ()
Men är det inte så mycket roligare att träna om man trivs i sina träningskläder? Jag är en riktig Niketönt. Jag älskar allt som har med Nike att göra och har gaaanska mycket där ifrån om jag ska vara helt ärlig. Jag tycker att det är det absolut bästa märket i klädväg och hade jag bara fått välja ett märke att klä mig i resten av livet så skulle jag inte fundera speciellt länge.
 
Har dock ingen sport-BH därifrån och har trånat efter en grå med tunna axelband såå länge. Men den är så dyr...dumma. Ni ser den i collaget nedanför. Mina gymskor (Nike Freerun 5.0) köpte jag i USA okt-13 så de har börjat sjunga på sista refrängen och det är verkligen dags att köpa nya. De rosa i collaget nedan är högst upp på min önskelista just nu, jag dör för dom..nästan. Klämde på dem senast i måndags i affären. Kanske att det blir ett par nya lite senare i vår. Sen är jag mer än gärna en riktig färgklick på gymmet, jag älskar att få klä mig i starka färger. Är så trött på det gråa och svarta som man går i till vardags och passar på att trycka till med lite färg på gymmet. Så de rosa byxorna i collaget skulle inte sitta helt fel, har dem fast i shortsform och det är lite kallt nu så de får vänta ett tag till.
 
Shampoot och balsamet kommer från Kevin Murphy och heter Blonde Angel och är anpassat för oss med blek hår som gärna tenderar åt det gula hållet. De ligger och väntar på mig på Ica hemma i Stockholm. Beställde det hit till Lulä men de ville väl hellre till Stockholm (jag fattar). Hörlurarna är från Happy Plugs och är i koppar, ja ni vet ju att jag har dille på allt som är i koppar och tycker det är så fint. Ett mobilarmband bannar jag mig varje gång jag är på gymmet för att jag inte äger något men när jag väl har det på mig så tycker jag att det är sjukt obekvämt, lite hatkärlek till det där. Men nu har jag inte hittat något som passar till min iPhone 6 heller, alla är försmå. Men ska införskaffa mig ett så att jag kan ge mig ut på en härlig joggingtur i sommar. Det kommer säkert inte hända men man kan ju önska, eller nått.
 
Solglasögonen fick vara med bara för att jag älskar dom. Modellerna är Erika och Aviators från Ray-Ban och de är sjukt snygga båda två. Är dock lite mer inne att köpa ett par från Le Specs just nu. Deras Halfmoon Magic är nice. Lite kluven till dyra bågar just nu faktiskt, är så oförsiktig med mina grejer och en riktig periodare. Sen känner jag ändå att jag måste ha ett par nya svarta Aviators (jag vet att jag tjatar) men det är de bågarna som jag trivs allra bäst i och har på mig nästan dygnet runt. Men jag vill ändå kunna variera och då har jag hellre billigare bågar som komplement så att jag kan kasta runt dom lite som jag vill. Vi får la se hur det blir helt enkelt hörrni.
 
Kände bara för att slänga upp lite av mina träningsfavoriter inför sommaren, kanske att jag kan inspirera litegrann i alla fall. Jag är ju ingen fashionista så att säga (sitter i skrivande stund i yogapants och en grå tischa). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0