Ett skepp med vår/sommar

2015-04-23 / 23:35:57 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
kommer lastat. Jag längtar så efter våren och sommaren när man äntligen slipper alla fula vinterjackor och mörka jeans. Dags att plocka fram sommargarderoben och jag känner att korall kommer vara en underbar färg den här sommaren. Jag kommer även köra på mycket vitt och nude. Pennkjol och en fin men enkel topp är något som jag har fått upp ögonen nu i "kontorsbranschen" så det ser jag fram emot att klä mig i. Sen även en hel del klänningar, såklart. Något som jag aldrig kommer överge är min hatt eller mina converse, hur omodernt det än kommer att bli. 
 
 
Jag tycker i alla fall att det det är kul att klippa ihop sånahär collage så jag hoppas att ni också tycker det. 
 
Nu är det dags för mig att sova. Har precis duschat och ska krypa ner i mina nytvättade lakan. Vi hörs imorgon igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0