Den perfekta sängen

2015-04-08 / 01:24:21 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Internetnörd som jag är så klickar jag runt bland det mesta och har just nu fastnat för sängar och bäddningar. Jag är så himla avis på de som får till en sån riktigt vacker bäddning som ser så skön ut att man nästan somnar bara av att titta på bilden på sängen. 
 
 
 
Någonting i stil med de ovanför. Så här ligger det till för min del. Jag har en 160 cm bred kontinentalsäng (ja, jag googlade nyss det) och har därför alla förutsättningar i världen att kunna få till en fin bäddning. Men sanningen är att jag är så extremt lat att jag knappt ens orkar rätta till täcket på morgonen, jasåatte..Men sen när vi har flyttat och min härliga säng får ett nytt fint rum att bo i, då den inte heller kommer användas så ofta så vore det kul om den var väl bäddad när den bara står. Jag har dock två funderingar, borde jag skaffa en sänggavel? Sen undrar jag om jag borde skaffa en "volang", förstår ni vad jag menar då? En sån som man lägger över madrassen, under bäddmadrassen och som går ända ner till golvet. Smaksak kanske. Jag ska fundera lite på den. Men i alla fall, jag har klippt ihop ett litet collage med lite detaljer som jag skulle vilja införskaffa till min säng för att kunna skapa en mysigare bäddning. Lexington & Missoni Home i mitt hjärta! Och ja, grått är så himla snyggt. Alltid! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0