Luleå tekniska universitetet

2014-09-03 / 10:33:08 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Det är knappt så att jag kan hålla mina känslor i styr. Efter min registrering imorse så kändes det som att allt föll på plats. Jag trivs verkligen som fisken i vattnet. Det känns i hela mig att jag har hittat rätt. Lyckan är obeskrivlig. Det känns som att jag var så jävla värd det här efter alla svek och saker som har gått åt helvete.
Kl 13 idag har jag min första föreläsning som är Juridisk översiktskurs för fastighetsmäklare. 
Jag har beställt min första kurslitteraturbok, den kostade bara 537 kr. Det är kul att de anpassar de priserna efter oss fattiga studenter. 
Jag har precis blivit medlem i studentkåren också så jag får ta del av rabatter från csn. 
Nu hoppas jag på en liten lägenhet med fortast möjligt. Sen är allting så bra det kan bli. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0