Lite disciplin tack

2014-09-29 / 18:23:45 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Okej, nu har jag faktiskt öppnat mina skolböcker men allt annat är så mycket roligare. Ni vill inte ens veta vad jag har googlat och hur många pormaskar jag har klämt bara för att göra något som inte innefattar plugg.
Jag vet typ inte hur man gör, jag har alltid haft väldigt lätt för mig och aldrig behövt plugga speciellt hårt. 
Jag sköt upp mitt projektarbete i gymnasiet i ett helt år, jag hade mycket bättre saker för mig på de avsatta timmarna i skolan, typ gymma. 
Jag hittade på hela dagboken man skulle skriva till det där om hur aktiv jag hade varit, jag hade inte gjort ett skit. Men typ dagen innan det skulle vara inlämnat så kunde jag inte skjuta på det längre och det slutade med att jag satt i fyra timmar, fick ihop mina 15 A4-sidor och lämnade in skiten. Så pluggar jag. 
 
Men nu är det annat, jag måste försöka sätta mig in i det här nu och inte den 11 januari som är dagen innan tentan. 
 
Hit me with your best studietips! 
PS. Musik och godis fungerar inte, provat allt för många gånger DS.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0