Jättetorka

2014-09-24 / 21:07:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag har ingen blogginspiration alls just nu. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Mina dagar bara rullar på med plugg och lägenhetsletande. Tillbaka i Luleå och det är svinkallt. Men jag tror att det har med att göra att det blåser så sjukt mycket. 
Vi fick en härlig goodiebag från Erik Olsson idag men det är inte tillräckligt med bloggare i mig för att orka fota allting som var i men det var massa bra och ha saker till kontorsnissar. Och studenter. 
 
Skulle ge er ett gott skatt om ni fick se mitt och Jessicas rum just nu, när båda har kånkat upp ytterligare 23 kilo var. Vi har nästan gjort som gångar mellan alla kläder. 
 
Någon som känner någon i Luleå kanske som vet något om en liten lägenhet? 
 
Ciao for now. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0