Jag mår faktiskt bättre

2014-09-22 / 23:52:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Håller alla min tummar för att få sova en hel natt för första gången på väldigt länge. Halsen gick ner från megasvullen till mycket svullen väldigt fort och det känns mycket bättre. Jag har fått tillbaka lite av min gnista och börjar faktiskt se ett ljus i den här tunneln. Inte jättekul att jag inte kommer kunna delta 100 procent på Red bara som är på lördag. 
 
Måste försöka ta mig in till Stockholm imorgon för att uträtta lite ärenden, innan jag ska njuta av en skön middag med min familj innan jag åker tillbaka till Luleå tidigt på onsdag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0