Hola

2014-09-25 / 18:51:15 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Men halloj på er! 
Hur har dagen rullat? För mig har det gått så bra så. Pluggade på förmiddagen och har sprungit på stan på eftermidagen. På lördag är det Red och eftersom jag inte äger något rött så var jag tvungen att hitta något. Men jävlar vad svårt det är att hitta rött, det finns inte i butikerna. Vem har bannat färgen? Hittade tillslut en gullig vinröd topp som fick duga. Blir röda läppar till. Hoppas inte dom slänger ut mig. 
 
Fick ett positivt samtal idag om en lägenhet, ska ta en titt på den imorgon och hoppas på att det blir bra. Den är väääldigt dyr men vi klarar det om vi bor två i den. Så förhoppningsvis är det inflyttning ganska snart och sen är den vår fram till Maj till att börja med. Kalas va! Det här lilla rummet funkar inte, vi har ca 40 kilo packning var så det är liiite trångt. 
 
Nu vankas det snart middag, eller jag tänkte vänta tills Jessica kommer tillbaka sen är det chill resten av kvällen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0