Hej på er!

2014-09-13 / 12:42:52 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
 Roligt att när jag skulle göra utropstecknet i rubriken så gick mitt finger av en vana till paragraftecknet. Det används flitigt nu. 
Jag är jättetrött idag och känner mig väldigt hängig. Men jag får knapra lite alvedon så jag orkar med middagen ikväll. Ska snart hoppa in i duschen och vakna till lite. Sen är det dags att välja kläder osv för ikväll. 
Internet jobbar inte riktigt med mig idag så jag avrundar nu. 
 
Tänkte bara gratta min fina vän Rebecka som fyller år idag. Alldeles nyss hade hon 100 dagar kvar till 18 och idag fyller hon 20. Grattis älskade vän på födelsedagen!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0