Hallåå

2014-09-05 / 18:33:17 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Idag hade vi lektion i hur man slår i lagboken, vilken djungel det var. Tänkte att det inte kunde vara så svårt men när man får ett påståeende och utefter det så ska man slå i boken. Bara välja vilket ord man ska söka efter är svårt. Sen finns det ju miljoner lagar som är väldigt lika varandra. Måste beställa mig en lagbok nu, men vill få igenom mitt studiebidrag först. Så man inte står där sen och inte riktigt vet vad man ska ta vägen. 
 
Ikväll är det neonparty på O'learys. Ska gå med ett gäng klassisar och det ska bli jätteroligt! 
Sen får vi se vad som händer mer i helgen. På måndag får jag troligtvis sällis av en ny tjej som ska gå i min klass. Skönt om vi kunde bo tillsammans som går samma tider och verkar ganska lika. 
 
En skön bild från Grekland för att fylla ut lite :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0