Fy vilken helg

2014-09-28 / 12:22:43 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag kan säga er att tempot här uppe är något som jag inte är så jättevan vid. Det känns som att man är överallt hela tiden och det är alltid något som ska göras. 
I fredags var vi ju på Allstar och om det blev så lugnt som tanken var vet jag inte. Men vi hade riktigt kul i alla fall. 
 
Igår var det Red och jag hade så höga förhoppningar om det där men ack så besviekn jag blev. Det var inte alls den festen jag hade tänkt mig och sen var jag jättetrött och bakis från i fredags så var inte kalastaggad på att festa igen. Var hemma vid tre någongång imorse. 
 
Idag är det dock slowmode on, ska inte dra många strån till stacken idag känner jag. Läsa lite i civilrätten och svara på lite gamla tentafrågor i byggnadstekniken. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0