Drömmen

2014-09-03 / 21:44:06 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag kan fortfarnade knappt fatta att jag är här. Det är så sjukt. 
Har fått lite hopp om att få ett boende snart också, Linni om du ser det här så ska du veta att du har lättat ett hjärta! 
 
Dagen har flutit på utan större problem. Föreläsningen gick bra, jag fick till och med några kompisar. Sen åkte jag raka vägen till Ica Maxi (vilket var ganska långt) och handlade nudlar, bröd och skinkost. Party. Har köpt en biljett till Norrskensröjet, tydligen en fet fest i Coop Arena. Det kommer bli fett! Sista delen av nollningen, som jag tyvärr missade. Supertråkigt! 
 
Gissa hur många gånger jag gick vilse på Campuset idag..typ 400. 
Nu är det snart dags för PH innan man ska sova. Jag är ledig imorgon, jävlar vad jag ska upptäcka Luleå! 
 
Nattl babes! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0