9 kapitel senare

2014-09-11 / 23:44:46 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Idag har varit en så effektiv dag. Började plugga på juridiken vid 12 imorse och satt till ca 21 när bb började. Efter väldigt många timmar var det väldigt fnittrigt och kvällen har varit väldigt trött och då är precis allt kul. 
Liten uthängning pga fruktansvärt roligt. Vi har två killar på vandrarhemmet som bara äter hotdogs, grillade i en toastgrill. Anledningen är att de inte visste hur man fick igång spisen. Jag skojar inte om jag säger att de ha en hel låda i frysen som enbart innehåller korv. Jag och Jessica tänkte att vi skulle bre oss en kvällsmacka mellan bb programmen idag och vad tror ni vi möts av i köket? Hela bänken full av korv. Det brast och har man väl börjat så går det inte att sluta. 
 
Nu borde jag verkligen sova. Morgondangen är fullspäckad. En föreläsning i byggnadsteknik och två i jöken.
Jök= juridisk översiktskurs för fastighetsmäklare. 
 
Sov så gott! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0