Vi tackade av våra phösare

2014-10-19 / 16:07:11 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hela dagen igår vara alldeles fullspäckad med förberedelser inför festen som skulle hållas på kvällen för phösarna. 
Jag och brudarna riggade spökrundan, det tog ca en timme och vi höll på att frysa ihjäl allihopa. Trots att termometern bara visade någon minusgrad men det var kallt som satan ändå. Men vi blev riktigt nöjda när vi var klara. Sen rörde vi oss mot lokalen för att hjälpa till att rigga där. Phösarna kidnappades och fick väldigt fina outfits. Sen var det lite tipsrunda följt av roliga tävlingar. En hel del alkhol för många och mindre för vissa. 
Jag åkte hem vid 00.45 och somnade som en stock. 
Idag har det bara varit tvätt, städ och packning på schemat eftersom jag flyttar ut imorgon. Kommer dock behöva gå flera gånger för min väska är redan proppfull och inte ens hälften är nerpackat. 
 
Snart är det dags att ta tag i plugget också, har en stundande tenta på fredag och sen bär det av till El Stockholmo! Yay <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0