Things I hate

2014-10-17 / 22:04:54 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag tror att jag har tjatat om det tusen gånger förut men det tåls att sägas igen. Det finns två saker jag avskyr och det är när antingen folk kommer försent (om de inte har en jävligt bra ursäkt) eller när de inte meddelar om planerna ändras. Den senarenämnda incidenten hände idag, tänker inte gå in mer i detalj. Men snälla människor ha det i åtanke att om ni har planerat något så kanske personen har anpassat sina dag efter det och vill veta i tid om planerna ändras så att den kan ändra sin dag. 
 
Men till något roligare ämne, imorgon är det phösarfest. Vi ska tacka av våra phösare som har haft hand om oss under nolle-p. Det kommer bli så sjukt. Vi har riggat idag och ska börja imorgon vid 15. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0