På plats i nya lyan

2014-10-20 / 16:26:14 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Nu har jag gjort mig hemmastadd i min lägenhet, dock så finns det ingenting. Inga köksprylar, inga städgrejer, inte ens ett täcke. Men det får lösa sig. Jag har ju massa grejer hemma i Stockholm som jag får ta med mig och så får jag lösa det innan jag åker hem vis jul. Det finns inga persienner heller så jag vet inte riktigt hur jag ska klara det. Gott om förvaring finns det i alla fall. Men jag fasar för den dagen jag ska flytta ut. För det var inte kul att flytta hit. Hade egentligen behövt gå tre gånger men jävlar vad jag krigade för att klara mig på två. Sista vändan hade jag en fet resväska, min kudde och fyra påsar med diverse skit i. 
Nu måste jag bege mig till Ica och köpa dasspapper och någonting att käka. Kan ju varken koka eller steka så får leva på smörgåsar. Men nu är det dags att ta tag i lite plugg innan jag ska hoppa i säng. 
Ciao. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0