Mitt finger

2014-10-11 / 22:57:36 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag vet inte om det är så att jag har känsliga fingertoppar eller något men jag får ont i hela fingret när dom sticker mig i mina stackars fingrar. 
Testade mig mot körtelfeber även den här gången hos läkaren och är glad att det testet var negativt eftersom körtelfeber är ett virus som inte går att behandla. Men nu var det en bakterie och går det inte över nu så vet jag inte vad jag gör. 
Nu tänker jag checka ut för den här dagen utan att ha åtstadkommit speciellt mycket idag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0