Mina tankar just nu

2014-10-15 / 16:18:48 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Sitter fortfarande kvar på biblioteket med näsan i lagboken och tankarna och samtalsämnena spårar ur. 
 
Cajsa:"Jag vill bara tömma min hjärna och stoppa in nytt" 
 
Då referade jag och min intelligenta hjärna till godis. Jag köpte godis häromdagen och plockade en ny godissort som visade sig vara äcklig, då tar ju den upp plats i onödan i min godispåse. 
 
Det är ju samma sak med fakta, viss fakta tar bara upp massa onödig plats i hjärnan så man vill bara byta ut den mot den här juridikinformationen. Men jag får väl bara hoppas att den stannar kvar ändå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0