Meen heej bloggen!

2014-10-27 / 12:37:19 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Vad händer då? Jag är hemma i Stockholm och det är så jävla skönt! Det första jag gjorde när jag hade landat var att åka och träffa mina älskade kompisar. Dök upp som ett brev på posten med resväska och allt. Det var helt underbart att träffa dom! Sen på lördagen så var jag på Halloweenfest, that was fun! 
Igår var det 45 min walking och 30 min core på gymmet och idag är en soft dag med lite kolla ikapp på serier som jag har missat. Gymmet kallar ikväll. 
Bror min kommer hem idag, ska bli så jävla kul att träffa ungen. Vi har inte setts sen i augusti och ryktet säger att han har passerat 180 cm nu så jag kommer inte känna mig som en storasyster längre. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0