Livet på en pinne

2014-10-07 / 09:41:21 / Permalink / Tankar & Funderingar / Trackbacks ()
Något som jag har blivit varse om är att livet kan ta väldigt snäva vändningar, allra mest när man minst anar det. Men jag har pratat om det förut. Jag vill bara att ni ska tänka på det, VARJE DAG! Det finns inga garantier för någonting. Det finns heller inget som säger att det inte kan bli bättre. Det sista som överger en är hoppet.
Därav bilden i inläggen innan. Jag tycker det är viktigt att vakna till ibland och inse hur sköra vi faktiskt är.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0