Homesick

2014-10-22 / 22:27:48 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jävlar i mig vad skönt det ska bli att komma hem till Stockholm på fredag. Inte för att det är något fel på Luleå, jag älskar det här men det är ändå något som säger borta bra men hemma bäst. Jag är inte alls van att spendera så här mycket tid alldeles ensam som jag gör nu. Hemma finns det alltid någon man kan tjattra med. Saknar att äta middag med min familj! Saker som man inte uppskattade alls när man bodde hemma. Men nu smyger det sig på, saknaden. 
Tror det blir bättre när jag har min egna lägenhet så jag får känna mig lite mer hemmastadd. Men nu längtar jag efter min säng, min katt och mamma. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0