Halloj!

2014-10-21 / 19:18:38 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag vet att det är kasst med uppdatering just nu men jag har en del en annat som händer så det är ingen prio alls. På fredag är det ju dags för första tentan så så fort jag har skrivit klart det här inlägget ska jag rabbla lite energideklaration, överlåtelsebesiktning och hustyper från de olika tidesepokerna. 
Igår satt vi kvar i skolan till sent och pluggade, det bästa på hela kvällen var när killen kom från pizzerian med våra pizzor. Onlinepizza kan vara det bästa om finns! 
 
Nu är jag så sugen på choklad så det sprutar ur mina öron men det är bara att bita i det sura äpplet. Ska äta en knäckemacka istället. 
 
Längtar så vansinnigt tills den där tentan är skriven och inlämnad och jag inte kan göra så mycket mer. Ska bli så skönt att komma hem till Stockholm också. Jag saknar min familjis. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0