Fet diss!

2014-10-14 / 19:22:36 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ni som känner mig och följer min blogg vet att jag älskar korvstroganoff typ mer än någonting annat, det är min favoritmat! Men nu nä r jag bor som jag gör så orkar jag inte köpa chilisås, kryddor och sånt som man behöver för att laga det så jag köpte en kryddpåse som man bara skulle blanda ut med mjölk och falukorv. Det skulle jag dock aldrig gjort, eller så kanske jag skulle läst på förpackningen innan. Det ända den smakar är kryddpeppar och det är den värsta kryddan jag vet. Jag vill inte att min korvstrganoff ska smaka kroppkakor! 
Fet tumme ner! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0