Tisdag

2014-11-25 / 11:31:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Äntligen är det dagen jag har längtat efter hela månaden, inte enbart för att man får studiebidraget idag utan för att det är massa annat roligt som händer. 
Sitter på en föreläsning nu om typ biståndsrätt eller nått i den stilen, massa snack om kronofogden. Antar att det är ganska viktigt så kanske att man borde spetsa öronen men det är ganska ointressant. 
 
Idag ska jag fylla min kyl med massa roliga gröna saker och skaffa gymkort. När klänningen till Lusse är aningens tight så får man gå på snabbdiet. Men jag hinner förmodligen inte träna idag eftersom ekonomisektionen har sin stämma. Jag får se lite hur jag prioriterar. Sen är det dubbla pass som gäller. Cardio som start på dagen och sen blir det styrka som avslut på dagen. Jag är sjukt taggad. 
 
Ska boka min flygbiljett hem nu med. Jag längtar längtar såå att få komma hem och göra allt julmys. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0